Αναλόγως με το Πρόβλημα ή την Βλάβη, όταν είναι εφικτό γίνεται Μέσω Τηλεχειρισμού Άμεση Διάγνωση Προβλημάτων και Βλαβών Λογισμικού (Software) και Υλικού (Hardware), 10:00-20:00, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο.
H Τεχνική Υποστήριξη και η Διάγνωση Μέσω Τελεχειρισμού γίνεται βάσει των Επισήμων Τεχνικών Εγχειριδίων (Service Manuals) της Apple.
Λογισμικά Τηλεχειρισμού: AnyDesk - Apple Remote Desktop - TeamViewer
ΕΦΙΚΤΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΧΕΙΡΙΣΜΟΥ:
Εκπαίδευση στην χρήση macOS 10.12 Sierra
Αναβάθμιση σε macOS 10.12 Sierra
Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων macOS 10.12 Sierra
Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Λογισμικού (Software) σε Mac
Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Υλικού (Hardware) σε Mac
Εντοπισμός και Επίλυση Προβλημάτων Δικτύου
Ανάκτηση Δεδομένων Mac από Σκληρούς Δίσκους - USB Sticks - Κάρτες Μνήμης - Κάθε Αποθηκευτικό Μέσο
Έλεγχος για Κατεστραμμένους Τομείς (Bad Sectors) Σκληρών Δίσκων
Έλεγχος για Αστοχίες Υλικού Σκληρών Δίσκων
Έλεγχος για Υγεία Σκληρών Δίσκων
Έλεγχος για Σφάλματα στην Χαρτογράφηση και στην Συνοχή των Δεδομένων σε Σκληρούς Δίσκους
Έλεγχος για Κακόβουλο Λογισμικό σε Mac
Έλεγχος για Ιούς σε Mac
Αφαίρεση Κακόβουλου Λογισμικού από Mac
Αφαίρεση Ιών από Mac
Εγκατάσταση Anti-Malware σε Mac
Εγκατλάσταση Anti-Virus σε Mac
Ρύθμιση Τοπικών Αντιγράφων Ασφαλείας Δεδομένων
Ρύθμιση Απομακρυσμένων/Δικτυακών Αντιγράφων Ασφαλείας Δεδομένων
Εγκατάσταση iLinux OS Time Machine Backup Server
Εγκατάσταση Εκτυπωτών
Εγκατάσταση Σαρωτών
Backup του iPhone σε Mac
Backup του iPad σε Mac
Backup του Android Smartphone σε Mac
Backup του Android Tablet σε Mac
Ρύθμιση Διαμοιρασμού Αρχείων
Εγκατάσταση Εφαρμογών
Απεγκατάσταση Εφαρμογών
Αναβάθμιση Εφαρμογών